Alla inlägg under september 2008

Av Jessica Karlsson - 22 september 2008 20:32

Helgen som var spenderades hemma i torp, det blev 30 års kalas två dagar i rad hihi med god mat och dryck! Inte helt fel. Anki hade fixat å grejat med allt ! Stackarn samtidigt som hon även försökt renovera klart köket som kommer att bli så fint.

Ska lägga in några bilder här nedanför strax.


Sen inte att förglömma så var jag på säsongens första innebandy match i söndags, HÄRLIGT så kul (mycke roligare att se på än fotboll ;-) ).Nu är hösten verkligen här, mysigt massa innebandy och annat skoj!


Johanna M om du läser här så är jag så förväntansfull inför torsdag hahaha känns som att det blir bra det hära. Det här kan bli kul!;-)

Av Jessica Karlsson - 18 september 2008 22:40

Veckorna går så snabbt nu redan dax för fredag igen. Underbart!


Imorgon ska vi åka hemöver och då ska jag få träffa världens sötaste lilla charmtroll, min kusin Alice!

 Se så fin hon är!

Av Jessica Karlsson - 17 september 2008 21:46

Visar förra helgens kick-off i bilder här nedan.

Super kul resa med ett grymt bra gäng, synd bara att det var så långt borta hahaha och lite för mycket konfererande eller är det sånt man ska göra på en konferens kanske.

Jaja här kommer bilderna. (OOooops ser att bilderna har hamnat i en helt ologisk ordning)

Av Jessica Karlsson - 9 september 2008 20:14

Har precis kommit hem från Birsta, shoppade en klänning som jag ska ha på kickoffen på fredag. En svart ganska vanlig klänning men den lär nog duga. Köpte även ett par svarta stövlar som jag knappt kan stänga på grund av mina tjocka vader. :-(


Tror att jag håller på att bli sjuk känns riktigt tungt för på torsdag är det jue kickoff med nya jobbet och jag vill vill vill följa med. Hahaha det är jue där alla skandaler sker!!! Det vill man inte missa.;-)

Nu dricker jag c-vitamin och knaprar alvedon för att bli frisk!!:-)


Nu blir det badet!!!!

Tjoflöjt!

Av Jessica Karlsson - 4 september 2008 21:22

Kom nyss hem från en promenix i regnet, gissa vem jag möter spurtandes om inte Johanna!!

Började surra och kunde inte sluta hahaha SAKNAR dig Johanna.


Måste lägga in en bild från Åre resan.



Av Jessica Karlsson - 3 september 2008 21:55

Det är otroligt vad tiden går fort sommaren är slut och hösten är här. I och för sig kan det vara mysigt med hösten när man får tända ljus och ha en massa myskvällar men sen kommer den fruktansvärda vintern. Vad finns å tycka om med vintern? Det är kallt och allt ska vara så besvärligt ska man ut får man stå å klä på sig en halv timme sen fryser man i alla fall.

Nääää jag tror att jag bokar en utlandsresa NU! ;-) Ganska sugen haha men vad säger Henke då!?


Här kommer några bilder från Cypern resan i maj!! Längtar tillbaka.

Besökte världens mysigaste strand Konnos Bay, det var meningen att vi skulle förlova oss där men tyvärr så kom kanske världens största ödla och gjorde oss sällskap (se själva på bilden nedanför vilket mördar djur). Vi packade ihop våra saker och förlovade oss istället på balkongen på hotellet. Bara en sån hel lyckad dag men kan inte bli annat med världens bästa Henke!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards