Direktlänk till inlägg 15 oktober 2008

Hallå varför är jag vaken nu?

Av Jessica Karlsson - 15 oktober 2008 23:01

Klockan är över elva och jag är fortfarande vaken, jag ligger efter i mitt schema! Enligt mitt schema ska jag ha sovit i 1 timme och tre minuter nu. Istället för att sova så kollar jag bloggar och annat onödigt.


Kvällen har spenderats i sporthallen kollade på innebandy, City mot Granlo. Granlo vann, men jag hejade inte riktigt på nåt av lagen så det kvittar vem som vann det var iaf en rolig match att se.


Seinfeld på tv nu grym serie men det känns som man sett alla avsnitt ett par hundra gånger eller nåt sånt. Jag hoppas dom börjar sända Frasier på kanal 5 igen, bästa serien med bästa Niles. Nu kommer Henke att säga till mig att dom sänder faktiskt Frasier på nån sån här kanal som 9 (hmm finns den?) eller nån annan mindre bra kanal, men det är ju inte samma sak som när det går på kanal 5 hahaha.

Nu är det lika bra att jag lägger ner för jag svamlar bara skit.;-)


Frukost på jobbet imorgon igen, förstå vad skönt med 15 minuters extra sömn!!!


Tooooodeloooo! Godnatt och sov gott.......

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica Karlsson - 27 januari 2009 22:06

Hej å hå nu har jag en blogg, här är adressen: www.iamjessi.blogg.se   Todelooo!   ...

Av Jessica Karlsson - 15 november 2008 14:34

Ja igår skrev jag teoriprov och körde upp och jag klarade det!!!! Så nu har jag körkort haha känns konstigt! Har alldeles nyss skjutsat Henke till Haga så nu har jag åkt premiär turen (om man inte räknar turen från Vägverket och tillbaka till körskol...

Av Jessica Karlsson - 26 oktober 2008 20:53

Inget mera vin eller drinkar det här året för mig. Jag lovar! Hade en mycke skoj kväll igår men fyyyyyy hur jag mått idag. Återkommer imorgon när jag kanske är lite mer levande.   GODNATT ...

Av Jessica Karlsson - 22 oktober 2008 21:44

Fick nyss ett sms från brutteluttan Bodil om skojigheter i helgen, ska se om jag kanske dyker upp låter kul!   Nästa vecka har min systeryster Josehanna lov så kanske hon kommer å hälsar på!!! Hoppas det!!  Här kommer en bild från i somras på mig och...

Av Jessica Karlsson - 22 oktober 2008 21:33

Satt och kikade på bilder från förra vintern, myyyyyys i stugan. Måste planera in några tripper dit snart.   ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards